Välkommen till min blogg,

ChaCha!
-alva här:)
Jag har haft många bloggar hihi, men just den här ska jag vara aktiv i och nu lovar jag!
Mina intressen är; vänner, dansa, sjunga, spela fotboll ( går inte i ett lag:P), Shopping, Mode o mycket annat!
Mina underbara vänner heter; Caroline,Johanna,Rebecka,Julius&jonte! ;*<33  Älska er !
älskar min familj också!
saknar min stora syster amanda älskar dig sjukt mke!:*

det var allt för min del!:D

 Bild på mig ( Har ljusaare hår nue :] )

 -johanna<3 Bilden av; Jonte :] <3

-caroline<3  Glömmer aldrig den dagen:]

 -jonte<3  Jag vet vi är heta^^:O ( MEST JAG) :] mahahha<3333 SKoja:]

-rebecka<3 Du betyder:*

 -finaste klassen älskar denna klass:*-julius<3 du betyder sjukt mke:*<333333




Kommentarer
Postat av: caroline.

yey, första komentaren ^^

btw, kmr aldrig glömma den dagen;*

och jättefin blogg gmn<3

kram c ♥

2009-12-08 @ 15:51:57
URL: http://cauzie.blogg.se/
Postat av: ....

jag har tagit en bild! mohaha<3 ^^



den dagen var skit rolig! <3

2009-12-08 @ 16:08:07
Postat av: amanda

siiiis, saknar dig med! lova yaaa

2009-12-08 @ 17:21:52
URL: http://amandajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0