Tisdag,,, :)

ChaCha!
idag är det tisdag,, fett kul idag har haft tiiep skrattanfall hela dagen ;O
här är schemat ;
Först:
Matte: BLEV INGEN MATTE VI TRÄNADE PÅ SÅNGERNA TILL AVSLUTNINGEN !! :D( Julle&jonte&jag fick skrattanfall:]
Bild: satt inne i grupprummet och flummade med Julle&jonte&johanna&rebecka&carro<33
Rast: SNÖKASTNING JULLE TRÄFFAA MIG I ANSIKTET 1000 GÅNGER ;O <3
So/no: Jag skicka lappar ( Eva vart sur ;o ) flummade med johanna&jonte&julle :]
Lunch: kycklingwook som hette: Tikka masala :o hahah den var väll okejj,
rast: VI JAGADE JUULLE ,, ( Hingsten) ;o hahahahah...
Musik,drama: konstig dramalektion/musiklektion HAHAHH...
Rast: åka på handikappsbron ;o ^^ JULLE STYLA <3 :]
Engelska: Jonte&jag jobbade ihop ( BÄSTA HISTORIEN PÅ ENGELSKA: PEDDOFILE :O :] ... HAHAH<3

Efter skolan stannade jag kvar och var med Rebbe&julle<3 :]
bääääst!
sen gick jag&rebecka o köpte sura patroner sjukt gött!!
sen gick jag hem o gjorde matten -.-
och nu sitter jag här!


det var allt idag puss på er! / alva

Kommentarer
Postat av: Ada

När kommer svaren till frågestunden ?

2009-12-19 @ 13:29:06
URL: http://.
Postat av: Hanna

uppdatera :D

2010-01-10 @ 10:19:41
URL: http://djuuren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0