söndag(:

IDag vaknade jag 9 ! ;o OMG!
sen åt jag frukost,
och idag vet jag inte vad jag ska göra!
Igår hade vi fedtt kul! :]
Vad ska alla göra idag då?
Johanna min bästavän trodde jag inbilla mig att han jagade mig :] HON KANSKE HAR RÄTT! :] <3
Hon fick ett jätte fint armband av mig och hon tyckte jätte mycket om det! <3

nu kommer lite bilder från igår!

 När jag var med Jonte :] !

 När jag skulle till Johanna :] <3

 Johanna sjukt fin! :]

 OMG haha vad gör jag (A) ! <3

 Armbandet fedtt nice ^^ <3

 Snyggingar ;o

  jag vet att ni vill ha oss :]

 Finaste ( bara miin johanna! ) :]

 FinasteTjejen och en gryymt snygg mobil:]

 Jonte ;o <3

  11 DAGAR KVAR TILL JUL<3 :]


Kommentarer
Postat av: Rebbeh ;o <3

Har saknat er som f'n i helfen </3 min dator har typ gått sönder, så har int kunnat sitta så mkt. älskarej gmz <3 ;D

2009-12-13 @ 23:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0