Nu avslutar vi frågestunden o jag svarar! :]

tycker du om ditt utseende? (:  ( Av; Ellinore)
Svar; Jag är direkt egoistisk jag tycker inte jag är fin men alla är inte perfekta :D , Jag gillar ändå mitt liv!

ser du dig själv som en snäll person?(:  ( Av; Ellinore )
Svar; det beror på om jag är glad är jag snällare är jag sur är jag ju lite negativare!

Varför leker du fjortis ? btw du är sjukt ful ;)  ( Av; Agge )
Svar; Jag leker inte fjortis jag är mig själv! Och du ska bara vara tyst o sluta klaga på andras utseenden!

vrf startade du en ny blogg?:)  ( Av; Johanna )
btw. jag tycker (och vet) att du inte leker fjortis elr att du är ful så ta inte åt dig av den däa idioten som skrev innan
Svar; Jag starta en ny för jag ville byta namn! :)  tack för att du finns gumman!

 

det var allt puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0