FREEDAAAAAG! :]

ChaCha!
idag har jag varit på skolan,
vi firade lucia (PINSAMT) Jag halkade på min klänning hahah! :]
Sen efter det fikade vi ( FICK EN KOLA AV JONTE ;O <3 )
Sen efter det hade Några redovisning t.e.x ; Jonte&rebbe ! <3 :*
och sen var de Lunch jag satt med alla vännerna det var nice, saknaar tiden med de underbara ungarna!
Efter det träna vi inför klassens timme ( VI HADE DEN O DEN ÄGDE SÖNDER ) ;p
och lag2 vann NICE :* DUKTIGA !!   lag1 var oxå det!
Till pris fick de; 1orna: Kladdkaka(VIIT:])  2;orna delocato bollar :] GÖTT!
Och efter skolan gick jag&jonte&rebbe o köpte lite grejs !
Mitt köp: Snickers ! <3 :]
Jontes köp: Red bull ! <3 :]
Rebbes köp: Tuggisar! <3 :]
HAHAH<3
Sen efter det var jag med jonte! <3
det var allt idag!
puzz på er!
ps. REBECKA FYLLDE ÅR GRATTIS<3:]


  Minnen,<3 :] IDAG KLASSENSTIMME!



Kommentarer
Postat av: Jonte

jag fick inga vingar! :(

saknar den tiden..! <3 ;/

2009-12-11 @ 23:33:02
Postat av: Anonym

längtar till ikv!!hahah

2009-12-12 @ 11:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0